Check

BenAnonymous

What did one butt check say to the other? “Between you and me it stinks in here”

1

Party

Why did the guy’s birthday party stink?

Because he was turning farty!

Car

Daniel King

What do you call a skunk 🦨 falling from the sky?

A stink bomb!

Bartender

few jokes (sorry if they have already been used.) 1 I couldn’t figure out why the baseball kept getting bigger. Then it hit me. 2 Why does Humpty Dumpty love autumn? Because he always has a great fall. 3 Have you heard the one about the skunk? Never mind, it really stinks. 4 It’s always windy in a sports arena. All those fans. 5 What is the best day to go to the beach? Sunday, of course! 6 Comic Sans walks into a bar. The bartender says, “We don’t serve your type here.” 7 What’s the easiest way to get straight As? Use a ruler. 8 Why were they called the Dark Ages? Because there were lots of knights

Hearing

Anonymous

Wanna hear a poop joke? Nah, they always stink

Jesus

Anonymous

What did mother mary say when god farted? jesus christ you stink!

Animal

Anonymous

Why would you not let an elephant sleep in the same bed with you? Because they stinks and now the room smells like elephant shit.

Legs

Anonymous

You stink

Prostitution

Anonymous

this ole boy picked up this hooker and was getting some head driving down the road and she started gaging on it a lil and he said oh yeah baby you like that big dick don’t ya and she oh baby its not that, ya asshole stinks

Poor

Anonymous

your so poor you stink like poo poo in your doo doo

Woman

Corey Odom

Superman was flying one day when he saw Wonder Woman laying by the pool completely naked, he thought “I can fuck her so fast she wouldn’t even know what happened” so he then flew down to the pool and did fuck her. Wonder Woman stood up and said “What was that?” the Invisible man said “I don’t know but my asshole stinks”

Jesus

Yolanda

Jesus stinks so bad he killed all living things in heaven

Boring

A kid from amazon prime

Your mom stinks that is my joke You mom doesn’t really stink I know I am stupid🤕

Grace

Kieran Hardy

grace … what…stinks

Dry

Lily

Hey stinks you know why cuz ur butts dry

Dumbness

boiiii

when i try to roast someone; Boiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii you stink