Oral Sex Jokes

Anonymous
in Sex

What’s the difference between oral sex and anal sex?

Oral sex will make your whole day. Anal sex will make your hole weak.

2
😆
in Cannibal

If you think long and hard Oral sex is like Cannibals

HowlingMoon
in Smoking

How is smoking similar to oral sex? The closer to the butt you get the stronger the flavor! 🤢

Anonymous
in Male Bonding

If a heterosexual man gets anonymous oral sex from another heterosexual man at a glory hole it’s called a brojob but if a homophobic heterosexual man gets anonymous oral sex from a gay man at a glory hole it’s still called a brojob does it cycle now?

joel
in Sex

Definition of trust: two cannibals having oral sex.

Pigeon
in Sex

You’ve heard of anal sex. You’ve heard of oral sex. You’ve heard of genital sex. But have you ever heard of NASAL SEX?

Anonymous

Suck tiny dick, now u have STD’s

Anonymous
in Sex

Did you know nine of ten dentists recommend oral sex !

Anonymous
in Sex

what is the difference between anal and oral sex. Oral Sex makes your whole day, Anal sex makes your hole weak

Anonymous
in French

Why do heterosexual men and women that are married in france only perform anilingus on each other in their bedrooms? anal sex and oral sex is against the law in france

0
Kariah

2nd comments from Gwen in her bra.

Keie: Man Man man! I LOVE U!!!

heyo: 👅🍑

Bari: STOP U FUCKIN PEDOS!!!

Kenya Bailey: THAT IS ENOUGH! I AM REPORTING ALL OF THIS CRAP TO THE ADMIN!!!

Remera Karwi: Shut up! We jus tellin her she looks like a star no need for all that “crap”

Kenya Bailey: One guy put tongue and peach aka butt I know a little bit about oral sex my friend or not!

Emboy
in Orphan

Jarod (😏): Man, Breya Smith is so hot !!! The things I would do!

Y’uree (😟): Yes, but … she moved, remember? Her father found a new “job”, so she is now leaving until the fall.

Jarod (😞): Ah yes! BECAUSE !!!

Y’uree (😯): I don’t know, bitch. Maybe she has other things to do or we can give her a good gangbang before she leaves!

Jarod: (😒): No, I really want to fuck her by myself!

Jarod (🤔): Hmmmmmmm … mhmmmmmm … ummmmm … hmmmmm … not a bad idea!

Jarod (🤨): Or not?

Y’uree (🙄): Shut up, man!

Jarod (😠): NO, I mean it! THAT GIRL HAS THE BEST ASS FOR ORAL SEX

Emboy

Jarod (😏): Man, Breya Smith is so hot !!! The things I would do!

Y’uree (😟): Yes, but … she moved, remember? Her father found a new “job”, so she is now leaving until the fall.

Jarod (😞): Ah yes! BECAUSE !!!

Y’uree (😯): I don’t know, bitch. Maybe she has other things to do or we can give her a good gangbang before she leaves!

Jarod: (😒): No, I really want to fuck her by myself!

Jarod (🤔): Hmmmmmmm … mhmmmmmm … ummmmm … hmmmmm … not a bad idea!

Jarod (🤨): Or not?

Y’uree (🙄): Shut up, man!

Jarod (😠): NO, I mean it! THAT GIRL HAS THE BEST ASS FOR ORAL SEX Y’uree (🙄😒): Bruh … listen … gangbang … sex … the same

Halyei (😊): Hello Y’uree and Jarod. How are you guys today?

Y’uree (😏): Well, sexy girls like you should be ass-fucked or fucked so hard that all you can do is talk or nothing at all?

Halyei (😘): Thank you, I suck dicks too!

Jarod (😒): Are you Breya ???

Halyei (😕): No … do I like that flying bastard ???

Jarod (😣): Ugh … no … baby, you’re free to go!

Halyei (😔): Sorry, I miss cursing and having sex with her too! (😟) Sorry for being an idiot. (😔) I really miss her. (🤔) Maybe you and I can give her a threesome ??? (🙄) No, I’m not gay! ( ) WHY !!! (😌) Can you come to the please fuck me! It’s the fuckable girls contest and I want to win! (😨) Sorry!

Anonymous

61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, mouthwash

Anonymous
in Sex

What’s the difference between anal and oral sex?

An and Or!